Siz çalışırken, MiVOLT da çalışıyor. Plaza ve ve iş merkezlerindeki şarj istasyonlarımız, mesai saatleri içinde aracınızın hep hazır olmasını sağlıyor. Üstelik, bize ulaşmanız da çok kolay: MiVOLT mobil uygulaması üzerinden ister bireysel, ister kurumsal olarak kullandığınız enerji kadar ödeme yapabilirsiniz.

Çözümlerimizi Keşfedin

Sıkça Sorulan Sorular

Soru İşaretlerini Yok Ediyoruz

MiVOLT Şarj ile ilgili sık sorulan soruların yanıtlarını aşağıda bulabilirsiniz.

Aracımın Şarj Süresi Nelere Bağlıdır?

MiVOLT istastyonlarında sizden sonra aracını şarj etmek isteyen başka müşterilerimiz olacaktır. Onların mağduriyet yaşamamaları için şarj işleminiz bittiğinde istasyonu boşaltmanız beklenmektedir. 5DK'yı aşan gecikmelerde cezai ücret uygulanabilir.

Hangi araçlar istasyonlarımızdan yararlanabilir?

MiVOLT şarj istasyonlarından tüm elektrikli araçlar ve plug-in hibrit araçlar yararlanabilir.

WiVOLT istasyonunu kullanmak için ne gereklidir?

MiVOLT'nun halka açık şarj istasyonlarında aracınızı şarj edebilmek için; MiVOLT mobil uygulamasını indirmeniz ya da MiVOLT kartınızın olması gerekmektedir.

Aracımı nerede şarj edebilirim?

Aracınızı mobil uygulamamızda "Harita" menüsünde yer alan halka açık şarj istasyonlarından şarj edebilirsiniz. Web sitemizde de istasyonlarımızı görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca evinize ya da iş yerinize özel kullanım için şarj ünitesi kurulumu yaptırmak istiyorsanız, mobil uygulamadaki "Bize Ulaşın" formunu ya da web sitemizde yer alan formu doldurarak başvuruda bulunabilirsiniz.

Şarj istasyonlarının uygunluk durumunu nereden kontrol edebilirim?

WiVOLT mobil uygulaması üzerinden bütün şarj istasyonlarının ve soketlerin uygunluk durumunu kontrol edebilirsiniz.

MiVOLT’un halka açık şarj istasyonlarında şarj işlemini nasıl başlatabilir/bitirebilirim?

Şarj işlemini başlatmak için şarj kablosunun aracınıza bağlı olduğundan emin olun. Daha sonra cihaz üzerindeki alana MiVOLT kartınızı okutarak ya da cihaz üzerinde bulunan QR kodunu MiVOLT mobil uygulaması ile okutarak şarj işlemini başlatabilirsiniz. Şarj işlemini bitirmek için yine aynı şekilde isterseniz MiVOLT kartınızı okutarak isterseniz de mobil uygulama üzerinden 'Şarjı Durdur' butonunu tıklayarak bitirebilirsiniz.

Şarj işlemi esnasında şarj kablosunu çıkarsa ne yapmalıyım?

Şarj işlemi başladığında şarj kablosu istasyon ve araca ayrı ayrı kilitlenerek dış müdahalelere kapalı hale gelmektedir. Teknik bir problemle karşılaşıp şarj kablosunun çıktığını fark ederseniz, çağrı merkezi yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

00+

Tamamlanan İstasyon

00+

Ekip Üyesi

00%

Müşteri Memnuniyeti

00+

Alınan Ödül